BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 16, 2009

Oh mini popia....

Minggu ni kami suami isteri cbuk menyiapkan sampel2 tok diedarkan kepada orang ramai..
minngu lps balik kampung sambil jengok2 mak,mak n ayah mertua..serta g kenduri kak aziah bertunang..sempat jugak aku menjengah ke dapur membuat serunding..Bukan mudah sebenarnya..menjadi anak,menantu,isteri dan ibu...semuanya menuntut pengorbanan yang besar..
Mujur aku di kurniakan suami yang sangat memahami dan anak yang tak bnyk ragam..
Jadi segala2 nya berjalan dengan baik walaupun tak la selancar yg aku harapkan..

Sampai kL...mcm biasa la..my hubby bawak naik segala macam barang..2 bakul kain..dan 1 bakul tmpt susu farhan..mak mertua bekal kan tempoyak dgn ikan sungai..fav my hubby..walaupun bini dia ni tak pandai masakasam tempoyak...tapi dia tak berhenti mencuba taw..

Mlm tu kena wat sampel mini popia dah..sbb org dah bnyk tanyer..aku packing le tgh2 mlm..walaupun mata aku ni mcm nak tetutup jer..setengah jam kemudian barula segalanya siap..ader 50 sampel..bg je la mana yang ader dulu..

Besoknya..pulang dari kj my hubby bawak perkhabaran gembira...cikgu sek dia nak order mini popia 10 bungkus..bukan tok raya..tok makan2..
alhamdulillah murah rezeki kami...hope di masa akan datang bertambah lagi rezeki kami..amin..

0 comments: